duminică, 18 ianuarie 2015

Trezirea in masa a umanitatii

Trezirea in masa a umanitatii




































Introducere

   Ieri ma plimbam pe strada cu fratele meu si la un moment dat aveam nevoie sa stiu cat e ceasul.Fratele meu mi-a aratat o femeie care avea ceas la mana.Eu,politicos,i-am spus:
“Imi spuneti va rog frumos cat e ceasul.”
   Femeia avea in brate,exact in mana pe care era ceasul,un copil,un baiat,iar in stanga ei o fetita.femeia mi-a raspuns:
“Nu pot sa va spun in acest moment.”Nu-mi amintesc exact cuvintele dar nu are importanta.Am fost putin dezamagit dar mi-a trecut.N-am inteles ce era atat de greu sa puna copilul ala jos ca si asa era prea mare ca sa fie tinut in brate,sa uite doua secunde de problemele ei,ca se vedea dupa tonul din voce ca avea probleme,si sa-mi spuna cat e ceasul,mama lui de ceas.
   Da.Asta e lumea in care traim.Suntem prea preocupati de propria suferinta ca sa dam importanta si altora.Sau oare asta sa fi fost?






















Deochiul

   Habar n-am ce inseamna cuvantul dar mi-a venit in cap si cred ca are legatura cu ce am spus in introducere.Ne deochem singuri.Adica.Credem ca e atat de important ce simtim.Ni se pare atat de important incat uitam de tot restul,de toata realitatea ce ne inconjoara.
   De ce e atat de important ce simtim?De ce?Zice cineva ca sentimentele ne fac umani.Dar oare asta inseamna sa fii om,sa fii uman,sa fii cu totul absorbit de ceea ce simti in interior incat sa ignori tot restul?Pai ce rost mai are sa traiesti atunci?Mai bine te sinucizi lol.
   Consideram ca sentimentele ne apartin ca niste obiecte.Le pretuim atat de mult.Nu degeaba exista expresia:”M-ai ranit.” sau “Mi-ai ranit sentimentele.” lol.Cum sa ranesti sentimentele?Cum?Spuneti-mi voi.Cum?Ca eu nu pot sa pricem chestia asta.Inseamna ca sentimentele astea sunt niste fiinte vii de pot fi ranite vezi doamne.
   Bun.Ce sunt sentimentele?Sentimentele,din cate stiu eu si din cate am experimentat ca om pe aceasta planeta,sunt ...Lol.Nu stiu ce sunt sentimentele.Nu stiu.Oricat ma screm nu gasesc ce sunt.Totusi oamenii sufera.De ce?Daca sentimentele nu exista,ca eu unu nu le gasesc nicaieri,atunci.Atunci inseamna ca eu nu mai am sentimente si ceilalati oameni au.
Oare am avut vreodata sentimente?Am avut.Dar acuma nu mai am.Am avut si furie si suparare si invidie si rusine si tot tacamul.Acuma in schimb mi se falfaie.Dar in sensul bun al cuvantului.Adica.Adica stiu sa iubesc.mama ei de viata.Sa iubesc.Cand iubesti ti se falfaie.Nu mai dai importanta.Nu te mai afecteaza nimic.Absolut nimic.Moare omul langa tine?E ok.Toti oamenii mor.Eu n-as chema salvarea.Atata se chinuie oamenii sa salveze.Ce sa salveza?O epava.Lasati omul sa se duca.Poate omul asta vrea.Asta isi doreste.Si atunci de ce il fortati sa traiasca?Lol.
   Da.Ma deranjeaza atatea lucruri in lumea asta.Totusi iubesc.Aveti idee ce e iubirea?Iubirea adevarata nu aia din povesti.Ca aia din povesti e cu conditii.Asta adevarata nu are nevoie de nimic.De nimic va spun.Da.
   Sunt un prost.Mare prost.Si bat din gura.Mult.Si vreau sa conving.Si pula calului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu