vineri, 27 decembrie 2013

Claudiu Lucian Ardelean si visul sau nestvilit de a cuceri lumea

Claudiu Lucian Ardelean si
visul sau nestavilit de a cuceri lumea

   A fost odata ca niciodata,ca de n-ar fi nu s-ar povesti,un personaj de poveste numit Claudiu Lucian Ardelean.Frumos nume avea,cam lung ce-i drept si de aceea il vom numi mai pe scurt Clau.Si Clau al nostru visa.Da.El era un mare visator.Asta ii era hobbyul de baza.Sa viseze.Visa non stop.Visa mergand pe strada.Visa cand manca.Si cand statea pe buda visa.Da.Totusi cred ca asta constituia o problema.Nu poti trai din vise.Facuse 35 de ani si el era inca cu parintii sai,fara cariera,fara servici,fara prietena,fara casa,masina si toatea celelalte de trebuinta pentru ca un om sa fie fericit in lumea asta materiala,si el inca visa.Visa sa devina mare scriitor,scriitor de talie internationala,ce mai.Scria si scria.Stransese deja cateva volume de poezii si cateva de proza.Dar cine sa i le publice?La primul sau volum de poezii l-a ajutat mama,da,ea i-a dat bani ca de obicei.Acum insa si-a dat seama si el ca nu putea mama sa i le faca pe toate.Era timpul sa faca si el ceva cu mana lui.Dar cum?
   Totul in lumea asta,sau mai precis in tara asta e bazat pe relatii.Da.Totul.Ca pe vremea lui Ceausescu.Vrei un loc de munca decent,dai spaga.Da.Cu spaga rezolvi orice oriunde si oricand.Da.Atat de corupti au ajuns toti romanii.Si pe urma ii vorbim de rau pe cei de la putere.Pai si noi suntem la fel.Suntem hapsani pe bani ca si ei.Numai bani visam ca si ei.Imi amintesc o intamplare din viata mea.Acum cativa ani a trebuit sa-i cumpar la taica-meu un televizor.Mi-a dat bani si m-am dus la Elanko impreuna cu unchiul meu din Rona de Jos,Petre il cheama,eu ii zic Petrica.Da.Si am mers acolo cu taxiul,ca era departe.Si am nimerit un taximetrist dintr-asta zgarcit si hapsan,ca astea doua calitati merg impreuna,toti oamenii bogati sunt zgarciti si hapsani,bine asta nu era,era un amarat de taximetrist,da asta isi dorea.Bani.Asta visa.Numai bani.Cand eram acolo la magazin mi-a spus urmatorul lucru:”Vezi puricii astia de pe ecran televizorului?De as avea eu atatia bani cati purici.”Da.Asa am invatat sa gandim.Dar oare cine ne-a invatat sa fim asa hapsani pe bani?Oare cine?
   Vreti sa stiti cine e de vina pentru tot ce se intampla in tara asta?Vreti sa stiti?Sau mai bine zis vreti sa aflati?Dar tineti-va bine in scaun sa nu cadeti.Si nu sariti ca fripti cand o sa va spun.Intai cititi si mai departe si vedeti ce am de spus.Pentru ca e o mafie cum n-ati mai vazut si un complot impotriva neamului romanesc cum nu gasiti nici in “Caracatita”,celebrul film cu comisarul Catani.Da.Dar sa va spun,incet,incet.Religia.Religia e de vina pentru tot.Da da nu va uitati mirati.Ortodocsii sunt de vina pentru tot.Da,ei,personal.Aia cu turbane mari si cu toiege sunt de vina.Dar intai sa va explic cum functioneza lucrurile si o sa va las pe voi sa trageti concluziile.
   Cate biserici ortodoxe aveti in orasul in care va aflati?Bine si catolicii fac acelasi lucru,dar eu o sa ma leg doar de ortodacsi pentru ca ei sunt cei mai periculosi dintre toti.Si acum o sa spun si de ce?Pentru ceea ce va invata.Va invata sa fiti umili si supusi.Va numesc robii lui Dumnezeu.Dar eu o sa intreb “Care Dumnezeu?”Carui Dumnezeu slujesc?Pentru ca dupa aparente slujesc banului.Da.Asta pare.Pentru ca eu cand vad gloata acolo adunata,toata supusa si fara pic de zambet pe buze,vad la final si doi,unul cu un lighean cu bucati de paine si altul cu alt lighean in care strange bani.Si asta cum se numeste?Oare cum?Pai in primul rand ineficienta.Cu un leu care il pui acolo poti sa-ti iei o paine,nu cateva grame.Deci in primul rand ineficienta.Pe urma e minciuna.De ce?Pentru ca painea aia nu are nici o calitate vezi doamne “vindecatoare”.Nu are.E o simpla paine.A,ca preotul a dus-o in altar si a facut rugaciuni si mai stiu eu ce ritualuri.Pai a facut.Si ce-i ca a facut?Tot prosteala se numeste intr-un final.Apropo de Rona de Jos.Ca unchiul meu e corator,sau curator,cum se numeste si ne-a povestit cum popa ia toti banii aia stransi si ii baga in buzunar ca zice:”Sunt ai mei.”Cu ce drept,nu stiu.
Eu atata vreau sa zic:”Oameni buni,treziti-va!”

   TREZITI-VA!

   Ca e mare conspiratie.Numai ca nimeni nu vede.Toata lumea e legata la ochi.Toata lumea e oarba.Fiecare isi vede numai de curtea lui.Nu-i pasa de nimeni altcineva.Egoismul a ajuns traditie la romani.Ati auzit ce-am spus.

   EGOISMUL A AJUNS TRADITIE LA ROMANI

   Da.Trist dar adevarat.Si cum s-a ajuns aici.

   “CU FRICA DE DUMNEZEU SA VA APROPIATI”

   Asa s-a ajuns.Prin religie.Prin religia ortodoxa.Prin frica oamenii au ajuns marionete.Da.Toti.Acum l-am inteles pe Grigore Lese,cantaretul de muzica populara,de o zis ca “Nu-i lumina nicari”.Pai nu-i.Ca ne-o furat-o astia.Toata.Cu propaganda lor.Dar o sa ziceti:
“Cum,dar nu-i ortodoxismul religia nationala a romanilor?”Nu-i.Cine v-a spus o asemenea tampenie.Voi credeti tot ce se spune la televizor?”Pai cum?Dar asa e.De atatia ani e religia poporului roman”.A fost candva,pe vremuri.Cand nu era atata sete de putere.Cand ortodoxismul era inca ortodoxism.Ca acum e pe cale de disparitie.Nu-l mai gasesti nici in manastiri.Nu mai e.S-a dus.Ca si toate lucrurile bune din tara asta.Toate se duc.Si noi stam speriati cu mainile in san.Da.Asta facem.Sunt curios pana cand.Pana cand cineva va lua initiativa.Si asta cand se va intampla?Cand cineva va avea curajul.Curajul sa faca ce?Revolutie?Pai ati facut una si numai ati stricat lucrurile.Era mai bine pe vremea lui Ceausescu.Era sau nu era?Intrebati batranii.Intrebati.
   Bun.Am spus multe.Cum ramane cu personajul Claudiu Lucian Ardelean,Clau.Ce facem cu el?El isi doreste cu ardoare sa cucereasca lumea,asa cum e el,visator,fara cariera si celelalte.Il veti sprijini daca va vrea sa faca ceva in tara asta frumoasa?Sau veti sta cu mana-n san ca pana acum si va veti uita cum se duce de rapa.E tara voastra,oameni buni,daca se distruge si voi veti fi distrusi.Ce veti face pe urma?Va veti muta la straini?Si va vor trata ca pe tigani.Hmm?Ce veti face?Sau va veti pune pe treaba.Va veti baga aia in toti popii si in toti conducatorii de tara si va veti vedea de ale voastre.Pentru ca asta vreau de la voi.Asta vreau.Sa fiti independenti.Eu nu voi infiinta nici un partid.Nu voi candida la nici o presedentie,pentru ca nu asa intentionez sa cuceresc lumea.De fapt nu voi face nimic.Chiar nimic.Si asta va sfatuiesc sa faceti si voi.Sa nu mai faceti nimic.Sa mergeti in natura sa va reculegeti.Lasati tot si mergeti acolo.Si veti vedea ce bine va veti simti.Da.Garantez.Aveti nevoie de luciditate.De minte clara,limpede,sa puteti gandi.Lipede.Departe de televizor si internet si zgomotul oraselor.Asta aveti nevoie acum.Uitati-va pe Youtube la mesajul meu de la parintele Arsenie Boca.O sa va dea putere si credinta adevarata.Credinta in voi.Nu in altceva.Ca de asta e vorba.Pentru ca daca iti pui credinta intr-un Dumnezeu care nu exista atunci ce se intampla?Pai ce se vede in tara asta.Aia se intampla.Oameni debusolati,dezorientati,disperati peste tot.Da.
   Bun si atunci in cine sa crezi?In nimeni.Credeti in voi si veti crede in Dumnezeul cel Adevarat.V-ati prins cum functioneaza?Asta e adevaratul crestinism.Daca crezi in tine atunci crezi in Cel Care e in tine,adica in Iisus Cristos Mantuitorul.V-ati prins sau inca e greu?E greu.Stiu ca e greu.Dar sunteti puternici.Sunteti puternici.Sunteti atat de puternici ca puteti muta muntii cu credinta voastra.Cine v-a spus asta?Eu.Adica nu eu,cum as putea eu sa fiu Iisus Criostos,e imposibil,nu?Dar daca sunt?
   “NU TE JUCA CU NOI FRATE,o sa ziceti.TE BAGI PE UN TERITORIU PERICULOS.”
   Periculos pentru cine?Pentru cine?
   Hai sa o luam logic.Stiti rugaciunea “Tatal nostru”,banuiesc ca toata lumea o stie.Si ce spune ea?Pai nici nu trebuie s-o mai citez pentru ca deja a spus totul.A spus exact ce spune titlul.Ca tu esti fiu de Dumnezeu.Da.

   ESTI FIU DE DUMNEZEU

   Nu mai are rost sa spui rugaciunea daca nu crezi in ea.Spui cuvinte fara rost.Cuvintele sunt menite doar sa-ti aminteasca.Atat.Restul e traire.Traieste aceste cuvinte.

   Traieste-le,romane!

   TRAIESTE,ROMANE!

    A sosit timpul mantuirii tale.E acum.Nicicand altcandva.Acum poti fi mantuit.Apropo de povestile popilor.Ca cica tre sa te spovedesti la ei ca sa-ti fie iertate pacatele.Si daca nu-ti sunt iertate pacatele mergi in Iad.Pai ce sa mai mergi in Iad.Ca esti deja acolo.Sclav esti,in suferinta esti,disperat esti.Ce sa mai spun?Lipseste doar cazanul cu smoala.Si o sa vina si ala de nu va treziti.ACUM!

   ACUM SA VA TREZITI!

   Uite am inceput sa recurg si eu la tehnici de hipnoza.Vedeti ca hipnoza e peste tot.Fiti atenti in supermarketuri.Sau mai bine nu mai mergeti acolo.Mai bine.Oricum toate cacaturile se vand acolo.Si noi le cumparam.Ca doar suntem hipnotizati.S-a facut reclama la televizor.V-ati prins?Mergeti la piata,oameni buni.Aveti grija de oamenii de la tara,cumparati-le produsele,asta pana ii mai aveti,pentru ca daca se duc si astia noi de la cine vom invata sa cultivam un cartofi?Pentru ca acolo se va ajunge dupa ce astia vor fura tot din tara asta.O vor lasa pustiita.Nici terenuri agricole n-o sa mai avem.Pentru ca deja sunt distruse de la pesticide si alte porcarii de ingrasaminte,de parca balegarul nu bun.E cel mai bun.Dar nu e bun pentru ei.Pentru ca e gratis.Si atunci lor cine o sa le cumpere otravurile?
   Oameni buni,vi s-a mai luat valul de pe ochi?V-ati mai trezit un pic?Pentru ca daca am reusit asta e bine.E bine.Si veti vedea ca va fi bine.Va fi bine si in tara asta.Numai aveti rabdarea.Si aveti credinta.

   AVETI CREDINTA IN VOI

   Si va fi bine.Mai mult nu mai spun.O sa inchei povestea asta mai repede decat celelalte.Asta pentru ca nu mai e poveste.Daca am reusit sa va aduc sa cititi aceste randuri e bine.Inseamna ca exista speranta.Exista speranta in mai bine.Dar depinde de voi.De fiecare dintre voi.
O sa citez o strofa din “Hora Unirii”.Asta ca sa va mai imbarbatati un pic:

Unde-i unul nu-i putere
La nevoi si la durere
Unde-s doi puterea creste
Si dusmanul nu sporeste!

si

Hai să dăm mână cu mână
Cei cu inimă română,
Sa-nvârtim hora frătiei
Pe pământul României!

   O sa ziceti ca vin cu chestii comuniste la voi.Ca asta e vechiul imn al Romaniei de pe vremea raposatului.Da este.Dar mai este si o poezie de Vasile Alecsandri,poet national de care am uitat.Si oare de cate am mai uitat noi romanii?Chestii faine romanesti.Acuma ascultam la posturile de radio toate tampeniile pe care industria muzicala internationala ne baga pe gat.Nu mai avem nimic.Suntem sclavi in propria noastra tara.La TVR1 s-au mai pastrat lucruri de valoare cum ar fi Teleenciclopedia.E drept ca eu nu ma mai uit la televizor de mult.In ultima vreme m-am mai uitat un pic,sa vad ce se mai misca in tara asta.Dar ce sa vad?Nu se mai misca nimic.Nu se mai misca nimic de mult.Toate merg in jos si atat.Atat.O sa ziceti ca nu va spun lucruri noi.Ca sunteti constienti de toate astea.Oare?Oare sunteti cu adevarat constienti?Pentru ca daca ati fi atunci ati face ceva.Si v-am spus.Nu de revolutie avem nevoie.Nu de violenta.

   AVEM NEVOIE DE O REVOLUTIE INTERIOARA

   Acolo avem de schimbat ceva.Ceva mai mult.Si cand se va intampla asta atunci nu vom mai avea nevoie de nimic.De nimic va spun.Nici de Basesti nici de mitropoliti cu toiege sa ne conduca.Pentru ca fiecare dintre noi va fi propriul sau conducator.Ati vazut unde am vrut sa ajung.Pentru ca multi dintre cei care citesc si vor citi aceste randuri se vor gandi ca intentionez ceva.Ca ce fac eu aici e un fel de campanie,de propaganda sau mai stiu ce chestii dintr-astea personalizate.Nu.Nu urmaresc nimic.Doar ca m-am saturat sa vad zombii peste tot.Vreau sa traiesc intr-o lume normala,intr-o lume in care toti oamenii sunt liberi,sunt liberi sa faca tot ce isi doresc.O lume in care oamenii sunt fericiti.Asta imi doresc.
   “Omul asta a luat-o razna,o sa spuneti iar.Spune-ne o solutie,ceva,daca tot crezi ca e posibil.”
   Pai v-am dat si solutia.Mai recititi.Daca reusiti sa infaptuiti acel lucru mic dar care e atat de mare si o sa va citez aici pe fratele nostru Iisus Cristos,da,e fratele nostru daca n-ati stiut,doar el ne-a dat rigaciunea “Tatal nostru”,da,dar sa dau citatul:

"Adevărat vă spun că, dacă aţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, aţi zice muntelui acestuia: "Mută-te de aici acolo", şi s-ar muta; nimic nu v-ar fi cu neputinţă." (Mat.17:20)

“Împărăţia lui Dumnezeu este înlăuntrul vostru” (Luca 17, 21).

“Cel ce crede în Mine nu crede în Mine, ci în Cel ce M-a trimis pe Mine.”  (Ioan 12,44)

   Pe scurt,aici,in astea 3 randuri e tot referitor la credinta.Noi singuri nu putem face nimic.Si asta e problema noastre.Ca suntem singuri.Am uitat cine suntem.Am uitat de Tatal nostru.Am uiat de Mama noastra care e aceasta planeta minunata numita Pamant.Dar pentru noi romanii deocamdata Mama noastra e Romania.De care am uitat.Si nu ma pot abtine sa nu va citez aici una din poeziile pe care le-am scris,de pe volumul “Salul de Aur”:

cântare României

ţarã frumoasã
ca o mireasã
slãvitã
de cer iubitã

ţarã de eroi
care sunt în noi
veşnic cinstitã
nouã hãrãzitã

învãţaţi s-o iubiţi
bine o sã trãiţi
aţi uitat de ea
şi aveţi rãsplata

vrea o-mbrăţişare
nu mai sta sub soare
ascultã a ei chemare
trezeşte-te,popoare!

   Da.Si de aici sunteti pe cont propriu.V-am dat totul mura-n gura.Nu mai trebuie decat sa puneti in aplicare ce aveti aici.Atat.Sa puneti in aplicarea.Asta daca vreti sa fie bine.Da stiu ca vreti.Ca va cunosc.Pe fiecare dintre voi va cunosc personal.Si imi sunteti atat de dragi.Treceti numai hopul asta si sa ne vedem cu bine.
   Sa ne vedem cu bine.Pa.

  Totusi n-am terminat.Azi e 12 iulie 2013 si ingerasul m-a trezit pe la 5:30 si mi-a spus ca mai am de scris despre mine.Si eu il ascult.Da.
   Care e rostul tuturor acestor scrieri?Banuiesc ca v-ati dat seama si singuri.Stiu ca situatia pare complicata dar nu e.Toate se simplifica atunci cand fiecare dintre noi isi urmeaza ghidul interior.Probabil credeti ca sunt un fel de sfant sau mai stiu ce.Sa stiti ca nu.Nu sunt sfant deloc.Sunt un om ca voi,cu probleme de rezolvat si asa mai departe.Poate putin diferit.Vedeti voi,eu de cand ma stiu n-am suportat autoritatea,nu mi-a placut sa mi se spuna ce sa fac.Scoala de exemplu a fost un calvar pentru mine.Dar am trecut-o cumva.Si odata ce am terminat liceul,gata.Am pus punct.Am spus destul.In felul meu bineinteles.Pentru ca la vremea respectiva aveam probleme de sanatate.N-o sa intru in detalii.Daca vreti sa stiti mai multe despre viata mea cititi si cartea “Cum sa cuceresti lumea”.
   Sunt un om deschis.Nu am nimic de scuns.Asta ii spuneam si mamei mele ieri.Citez:”Sunt o carte deschisa”.Da.
   Toata lumea isi doreste sa fie important.Nu-i asa?Toti ar vrea sa fie vedete.Sa fie admirati de o lume intreaga.Inclusiv eu imi doresc asta.Dar oare de ce?Oare de ce?
Si primul lucru care imi vine in minte este urmatorul.Pentru ca vor sa primeasca.Vor sa primeasca iubire,folositi termenul apreciere daca iubire vi se pare prea mult.Asta doreste un artist,nu?Si de asemenea ii place sa daruiasca.Sa daruiasca si sa primeasca.Da.Mie imi suna a iubire.Dar sa stiti ca chestia asta se poate intampla si daca nu esti celebru.Ia incearca sa iubesti toti oamenii si vezi ce se intampla.Te vei trezi cu un val de iubire care va veni inapoi spre tine.Si stii ceva.Vei implini cu chestia asta si ce ti-a spus Iisus acum 2000 si ceva de ani."Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti”.Da.Stiu ca sunt cuvinte si de la cuvinte la fapte e mult.Nu e chiar atat de mult,va spun.Pentru ca toti stiti sa iubiti.Am mai spus-o asta si in alte scrieri si ma repet.

   STITI SA IUBITI

   Stiti sa iubiti.Pentru ca primul lucru pe care l-ati facut cand ati venit pe lume asta a fost.Ati iubit totul.Neconditionat.Pe urma v-au conditionat altii si iubirea aceea efervescenta s-a transformat doar intr-o pala imitatie,folosita doar la ocazii speciale.Da.Asta s-a intamplat.Dar nu e tarziu.Si nu e imposibil sa iubesti din nou.Nu e.
Si va fi frumos.Va fi frumos.Pentru ca in momentul in care te vei deschide,ca o floare,spre lume,spre tot ce te inconjoara si vei cuprinde cu iubirea ta totul,tot ce-i urat va disparea.Stiu ca vorbesc de chestii care par SF sau din povesti.Dar suntem intr-o poveste,ati uitat?Tot ce aveti de facut e sa transformati aceasta poveste minunata in realitate.Da.Dati viata acestei povesti.Aveti puterea.Aveti aceasta putere.Aveti aceasta putere de cand v-ati nascut.Numai ca ati uitat de ea.Ati uitat s-o mai folositi.
   “Si totusi cum scap de toata suferinta interioara?”va suna o intrebare.
   Pai simplu.Se va dizolva.Asta va cere timp.Dar se va dizolva.Si odata cu ea se vor dizolva si toate problemele.Vor disparea ca prin minune.Si va ramane doar un rasarit de Soare.Un vesnic rasarit de Soare.Da.Stiu ca suna cam poetic dar sa stiti ca tot ce ne inconjoara e poezie.Numai ca in tumultul nostru cotidian nu mai avem timp sa savuram frumusetea ce ne intampina la tot pasul.Da.
   Pentru ca avem lucruri mai importante de facut.Doar cine se va stresa pentru ele?Pentru ca daca te stresezi ele se si rezolva.Oare cine ne-a invatat asa?In mod sigur nu Mama Natura.E sistemul.El e de vina,bata-l vina.El ne-a educat in halul asta.De am ajuns masini.Nu mai suntem oameni.Suntem roboti.Aia nu au trairi,sentimente.Aia executa si atat.Daca esti constient de ce ti-am spus mai inainte atunci,dimineata,pe drum,inainte sa ajungi la servici,admira o floare.Te rog.Fa-o pentru mine.Si facand-o pentru mine vei vedea ca o faci pentru tine.Si cand o vei face pentru tine vei vedea ca totul se va schimba.Tot decorul din jurul tau se va schimba.Tot decorul acela sumbru in care erai obisnuit sa traiesti va prinde viata.Asta pentru ca tu ii vei da viata prin ceea ce traiesti.Da.Cand floarea din pieptul tau se va deschide atunci tot ce e in jurul tau ii va simti aroma si totul se va bucura.Totul se va bucura.
   E frumos ce scriu aici.Imi place.Si cred ca iti place si tie.Sufletul tau nu stiu daca s-a mai simtit vreodata mai bine ca acum.Ai vrea ca acest sentiment,aceasta traire sa nu se mai termine niciodata.Dragul meu prieten,ceea ce traiesti tu acum se numeste iubire.Si iti multumesc ca o traiesti.Iti multumesc.Tine-te de ea.N-o lasa.N-o mai lasa sa plece de la tine.Strange-o la piept asemeni unei fetite care isi strange ursuletul de plus.Si n-o mai lasa altul.Si cosmarul tau de pana acum se va preschimba in Paradis.
   Nu stiu daca mai am ceva de adaugat.Ah,sa nu va mai fie frica.Sa nu va mai fie frica de ce se va intampla.Va spun eu.Nu se va intampla nimic.Absolut nimic nu se poate intampla.De foame n-a murit nimeni.Nici de frig.Asta puteti vedea si la stiri.Cazurile sunt rarisime.Asa ca de ce sa va mai faceti griji?Traiti-va viata in iubire.Fiti una cu tot ce exista.Deja va vorbesc in termeni avansati dupa cum observati.Dar nu sunt avansati deloc.Sunt normal.Imi vine in minte acum o piesa de-a Silviei Dumitrescu,nu stiu de ce.”Dansul” se numeste piesa.Stiu ca mi se parea prostesca atunci cand am ascultat-o pentru prima oara in ‘89.Acum ca o ascult mi se pare faina.Lol.A facut si remix in 2012.Fain si remixul lol.
"
Cand ai anii mei esti ca flacara ce arde
Poti sa schimbi lumea de vrei
Ma misc in ritmul stelelor si zbor mereu mai sus


   Oare cate capodopere dintr-astea au fost compuse in anii lui Ceausescu?E timpul sa redescoperim ce am pierdut.Oameni buni,am intrat iar pe tonul national lol,am avut comori.Si materiale si spirituale.Hai sa le aducem inapoi.Hai sa le scoatem iar la lumina si sa schimbam lumea ca in piesa Silviei Dumitrescu.Acum avem Inna.N-am eu nimic cu Inna ca e fata buna,voce buna si tot.Dar mesajul.Mesajul e mai slab.Mult mai slab.Trebuie sa fii ca o flacara ce arde nu ca o moima in calduri.Nu?
   No bine.Am ajuns si la pagina 11 asa cum mi-am propus.Si inchei aici emisiunea noastra.Habar n-am ce voi mai scrie si cand voi mai scrie.Pana atunci.Sa fiti iubiti si sa iubiti.Pa.

P.S.

Cand esti fericit simti ca-ti cresc aripi spre Soare
Si nu poti sa stai pe loc

e tot din aceeasi piesa a Silviei Dumitrescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu